بعضی وقتا فکر کردن به یه سری مسایل آزارم میده! مثلا کشوری که ۸ سال با ما تو جنگ بوده   

و ملت ما رو قتل عام کرده، اسیرای جنگیمونو به وحشیانه ترین وضع ممکن شکنجه میداده و خیلی از کثافت کاری های دیگه ای که در حق ما کرده حالا شده کشور دوست و برادر ما!!!!!!!!!!!!! وقتی این جمله رو میشنوم واقعا میسوزم! حالا کلی صادراتم داریم واسشون! نه تنها به هیچ جا نرسیده بلکه الان تو شرایط بدی هم به سر می بره.  

 کار ما به جایی رسیده که این عربا واسه ما زرت و پرت میکنن!! عربایی که اگه دماغشونو بگیری تلنگشون در میره  از همه جالب تر اینه که هر ماستی که بخوان میخورن، اونوقت هیچ واکنشی از طرف ما نشون داده نمیشه!!!!!!!! هر چی فکر میکنم به فلسفه خلقت این عربا پی نمیبرم!!!!!  

اینم شعریه که رو در یکی از کمدهای اتاقمون نوشتیم: 

           ز شیر شتر خوردن و سوسمار

                                               تو را به جایی رساندست کار

           که تاج کیانی به سر خواهد او

                                             تفو بر تو ای چرخ گردون، تفو  ( این شعر از فردوسیه)  

پ.ن سیاسی: خبرا میگه که حسنی مبارک زمینگیر شده و توانایی راه رفتن رو از دست داده. 

پ.ن 1: یه میلی واسم اومده از سوسمار خوردن این عربا، هرکی خواست بگه واسش میل کنم. ارزش دیدن داره 

پ.ن با تاخیر: کدوم تیم بغیر پیروزی تونسته تو بازیهای رفت و برگشت 5 تا به ذوب آهن (نائب قهرمان فصل پیش لیگ آسیا) بزنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟  

پ.ن ورزشی: تو کمتر از یه ماه 4 تا ال کلاسیکو داریم، چه شود!!!! بیچاره بارسا

نظرات 34 + ارسال نظر
امیر مسعود غلام زاده سه‌شنبه 5 اردیبهشت 1391 ساعت 14:55

سلام داداش زیارت قبول واسه ماهم دعا کردی...؟ لطفا به وبلاگ من ی سری بزن خوشحال میشم www.joojooname.persianblog.ir

گندم دوشنبه 12 اردیبهشت 1390 ساعت 16:43

سلام مقدادا جان
به نظرم هیچ آدمه بدونه دغدغه تو دنیا وجود نداره!
نظراتتو بستی ولی من کلا پررام اومدم تو اینجا کامنت گذاشتم
حالا ی لبخند بزنخواهش

سلام گندمی
درسته ولی من میخوام اینجوری بشم، ی آدم کاملا بی دغدغه
تو اگه جای من بودی همین ی لبخندم نمیزدی

گندم یکشنبه 11 اردیبهشت 1390 ساعت 22:54

سلام
انگاری زیاد حالتون خوب نیست..
امیدوارم زودی سرحال شید

ستوده چهارشنبه 7 اردیبهشت 1390 ساعت 22:43

سلام مقدادجان .
داداش من رمزت را گم کردم نمیدونم چیه از کجا بدونم چی نوشتی .
بیا تو صندوق پستیم بهم بگو .

دارم میام

لیلی چهارشنبه 7 اردیبهشت 1390 ساعت 19:25 http://kish-mat70.blogfa.com

سلام به کلبه ی احساسم نمیای؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟شعرام عاشقونه ست اگه عاشقی بیا.....................[قلب][بوسه]

سلام، دارم میام ولی با تاخیر

دختر مردابی شنبه 3 اردیبهشت 1390 ساعت 11:32 http://www.mianboribedaria.blogsky.com

سلام مقداد عزیز
خوبی با تاخیر زیاد سال نو مبارک
راستی نگین عزیز چطوره؟ حالش خوبه؟
سلام مخصوص منو بهش برسون
وبلاگمو حذف کردم و حالا با یه وبلاگ جدید دوباره در خدمت شما هستم
البته مدت زیادی هم نبودم که به خاطر بیماری بود
بابت این غیبت طولانی ببخشید و خوشحال میشم دوباره تو رو توی خونه جدیدم ببینم

سمیه، تو که منو جون به لب کردی دختر خوشحالم که برگشتی
نگینم خوبه، چشم حتما سلامتو بهش میرسونم خدا بد نده! بیماری؟؟؟ من با کله میام تو وبلاگت

آهو جمعه 2 اردیبهشت 1390 ساعت 22:54 http://lady-in-red.blogsky.com/

باور کن تو عربستان به ما ایرانیا اصلن رو نمیدادن
وقتی میدیدن ما ترکی صحبت میکنیم زودی میگفتن شما ترکیه ای هستین

همشون از دم ترکیه ای بلدن صحبت کنن اما فارسی نه

آخه اونا با ایرانیا مشکل دارن در کل این عربا خیلی کثیفن

آهو جمعه 2 اردیبهشت 1390 ساعت 22:52 http://lady-in-red.blogsky.com/

سلام کربلایی
خوبی داداشی؟
آخ نگو از این عربا که دلم پــُر ِ

چه خبرا ؟
خوشی ؟

سسسسسسسسسسسسسلام به اجیه خانم آهو خوبی؟ رسیدن بخیر خیلی دلمون واست تنگولیده بود دارم میام پیشت

♥´262`♥|پیشولی جمعه 2 اردیبهشت 1390 ساعت 09:58 http://www.halaharchi-262.blogfa.com


چرا آپ نمیکنی هان هان؟؟
به ماهم که سر نمیزنی
آپ کن دیگه

چقدر داغونی تو دارم میرم آپ کنم

دریای شب پنج‌شنبه 1 اردیبهشت 1390 ساعت 12:12

سلام میبینم که سیاسی ورزشی درهم مینویسی اش میخواهی بسازیراستی چرا نظرات دیگران را نمیذاری بخونیم

فریده، خودتی؟(: درسات تموم شد!!
اون حالته گذرا بود الانم فک کنم گذشته!! کدوم نظرات دیگران؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد