خسته م..

قرار بود واسه پست جدیدم ماجرای سفرم به جنوب رو بزارم که نظرم عوض شد. اصلا 

 

 دوس نداشتم آپ سال جدید رو با اوقات تلخی شروع کنم، دوس داشتم مثل همیشه 

 

 پستای شاد بزارم ولی نشد..

 

دوس دارم که این پستو کامل بخونین و اگه وقت و حوصله ندارین دوس ندارم بخونین.

 

خدارو 100 هزار مرتبه شکر می کنم که یکی رو دارم که باهاش درد و دل کنم و اونم  

 

حرفامو گوش بده و همیشه خدا با صداش و حرفاش آرومم کنه. اصلا ازتون انتظار ندارم  

 

که بتونین شرایط منو درک کنین، فقط و فقط واسه خودم و دلم اینجا مینویسم:

 

دیگه خسته شدم..

 

خسته شدم از ایییییییییییییییییین همه سکوت، از شنیدن این همه حرف.. گوشام دیگه  

 

پر شده، دیگه نمیخوام چیزی بشنوم..

 

از این همه بی اعتمادی خسته شدم.. ازینکه نمی تونم حرفم دلمو بزنم خسته م..  

 

خسته شدم ازینکه باید غم و غصه هامو تو دلم جمع کنم و خودمو بزنم به خر‌یت که  

 

چیزیم نیست و همش یه خنده مسخره تحویل این و اون بدم!

 

کی گفته مرد گریه نمیکنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 

بخدا دیگه خسته  شدم..

 

دوست دارم یه گوشه بشینم و با خودم خلوت کنم و بزنم زیر گریه.. دوس دارم تمام  

 

نشونی هامو گم و گور کنم حتی خودمو! دوس دارم یه عمر واسه خودم زندگی کنم و  

 

واسه خودم آقا باشم!

 

دوس دارم قید همه چی رو بزنم..

 

کاش میتونستم همه حرفامو عملی کنم، کاش محدودیت تو دنیا معنا نداشت..

 

کاش آدما منطقی فکر میکردن و منطقی برخورد میکردن و فکر و ذهنشون منفی نبود..

 

کاش افکار آدما کلاسیک و سنتی نبود..

 

کاش همه چی زودتر تموم شه.. کاش..

 

کاش آدما واسه قولی که میدادن ارزش قائل میشدن.. کاش خیانت در امانت نمیکردن..

خسته شدم از بهونه مسافت..

 

دلم میخواد از همه ایراد بگیرم، با یکی دعوا کنم..

 

دلم میخواد دهن آدمای دهن لق رو پاره کنم.. دلم میخواد آدمای بی خاصیت رو تیکه تیکه کنم و گوشتشونو بندازم جلوی سگ، حیف سگ!

 

من هیچی رو با شادیهام عوض نمی کنم، دوس دارم بخندم و شاد باشم حتی در بدترین شرایط. نمیخوام بخاطر چیزای مذخرف اعصابمو خرد کنم و از کسی که اذیتم کنه متنفرم.  

* پ. ن۱: ازین به بعد تو شاپرک حرفای دلمو مینویسم، این یکی از تغییراتیه که قولشو داده بودم.

* پ. ن 2: من همیشه یه مخاطب خیلی خاص دارم، اونم پایه ثابت شاپرکه

* پ. ن 3: من این پستو کلی نوشتم، اونی که باید میگرفت، گرفت.

نظرات 21 + ارسال نظر
هنگامه تنها سه‌شنبه 6 اردیبهشت 1390 ساعت 16:24 http://hengametanha.blogfa.com

سلام عزیزم خوبی؟

خوشحالم که بهم سر زدی اره سارا دختر خاله جون جونیمه من عاشقشم

واقعا خانومه....نه فقط منو سارا اینجور تو این فاز هستیم...

چرا باش مشکل داری؟؟؟؟؟؟هههههههه

تو دخملی یا پسر؟؟؟؟؟؟

سلام به هنگامه دختر خاله سارایی
خواهش میشه، این درد عشق تو دخترای فامیله پس بله، هر کسی که با سارا دوست باشه میفهمه که سارا خانمه
من؟؟؟؟ واقعا از اسمم معلوم نیس؟! خب پسرم دیگه

آفتابگردون سه‌شنبه 23 فروردین 1390 ساعت 00:21 http://hobaaab.blogsky.com

$$_________ ســــــــــــــــــــــــــــــلام ____ $$$$$
__$$$$$$$$*______________ ______,,$$$$$$$$*
___$$$$$$$$$$,,______ عزیز ____,,$$$$$$$$$$*
____$$$$$$$$$$$$___ ._____.___$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$,_'.____.'_,,$$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$,, '.__,'_$$$$$$$$$$$$$$$ آپممممممم
____$$$$$$$$$$$$$$$$.@:.$$$$$$$$$$$$$$$$
______***$$$$$$$$$$$@@$$$$$$$$$$$****
__________,,,__*$$$$$$@.$$$$$$,,,,,,
_____,,$$$$$$$$$$$$$* @ *$$$$$$$$$$$$,,,
____*$$$$$$$$$$$$$*_@@_*$$$$$$$$$$$$$
___,,*$$$$$$$$$$$$$__.@.__*$$$$$$$$$$$$$,, آپممممممم
_,,*___*$$$$$$$$$$$___*___*$$$$$$$$$$*__ *',,
*____,,*$$$$$$$$$$_________$$$$$$$$$$*,,____*
______,;$*$,$$**'__اپــــــــم____**'$$***,,
____,;'*___'_.*__________________*___ '*,,
,,,,.;*____________---_بیاااااااا___________ _ ____ '**,,,,
*.

سلام. چشم الان میام

آفتابگردون شنبه 20 فروردین 1390 ساعت 11:53

`*.¸.*´
¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`•
_____****__________****
___***____***____***__ ***
__***________****_______***
_***__________**_________***
_***_____________________***
_***_____________________***
__***___________________***
___***_________________***
____***______________ ***
______***___________***
________***_______***
__________***___***
____________*****
_____________***
______________*(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨ ¸.•*´¨)¸.•*´¨)¸.

دست گلت درد نکنه، خیلی ممنونم ازت

DrEaM GiRl جمعه 19 فروردین 1390 ساعت 03:25 http://i-and-me.blogsky.com/

شوخی کردم مقداد
شاعر میگه : دیگه هر گلی بویی و هر نکته مکانی دارد
میدونم میدونم
مخاطب خاصتونم دوس میداریم

شاعرش چقدر آشناست!!!!
ما هم کسایی رو که مخاطب خاص مارو دوس میدارند دوس میداریم

DrEaM GiRl پنج‌شنبه 18 فروردین 1390 ساعت 22:42 http://i-and-me.blogsky.com/

سلام به داداش مقداد گل خودمون
خوبی؟
مطمئن باش هر کی میاد اینجا کسی مجبورش نمیکنه پستیُ بخونه خودش میخواد و دوست داره

خوب کاری میکنی حرفاتو مینویسی
آره حرف دل_ خیلیاس
بالاخره هر کسی ممکنه اینجوری شه
خودم یکیش (البته من فک کنم زیادی شاکی میشم از دنیا و آدماش) باز تو خوبی بعد این همه وقت شکایتتُ به وبلاگ کشوندی

ایشالا به هدفات برسی و تو زندگی موفق باشی
تو هر مرحله ایش

ببخشید خیلی دیر کامنت گذاشتم
راستش چند باری اومدم و پستتُ خوندم (برای بقیه دوستامم همینطور ) ولی نمیشد کامنت بذارم
یعنی دوس داشتم وقتی میام کامنت بذارم با حوصله باشم...

* پ. ن 2: من همیشه یه مخاطب خیلی خاص دارم... ----> یعنی مثلا من میام اینجام هویجم؟!!



راستی مرسی میومدی و بهم سر میزدی
واقعا خوشحال میشدم از دیدن اسمت تو کامنتام

سلام سارایی
اینکه شکایتمو به وبلاگم کشوندم حاصل یه جرقه خیلی خیلی کوچیک بود که یهو فوران کرد
همینکه به یاد ما هستی خودش خیلیه واسم
این مخاطب خاص ما خیلی ویژه ست البته اینم بگم که شما جای خود داری منم خوشحال میشم وقتی میبینم که سارا اومده و واسم کامنت گذاشته
امیدوارم بابت تاخیرم تو جواب دادن به کامنتت منو ببخشی

دارچین سه‌شنبه 16 فروردین 1390 ساعت 18:39 http://darcheen.blogfa.com

سلام سال نوت تازه باد همیشه ببخش دیر جواب کامنتت رو دادم
چی شده به نظر میاد خیلی دلخوری خیلی بهم ریختی حرف دلت رو بزن بدون رودرباستی شاید یکی بتونه کمکت کنه

به به به به دارچین خانم
دیگه دیگه، چه کنیم! دل دیگه میگیره، بغضه دیگه گلوی آدمو میگیره. اونوقته که آدم حرفاش فوران میکنه و دیگه کاری از دست کسی ساخته نیس.

گل مریم سه‌شنبه 16 فروردین 1390 ساعت 18:09

سلام! بابااااااااا بی خیال! سیم کشیت آتیش گرفته
چقده عصبانی هستی! بگو کی آزارت داده! اسم بگو جنازه تحویل بگیر
راستی تو این متن یه چیزی بود که توجه منو جلب کرد!
مسافت!!!

دیگه داغ شده بودم به بزرگی خودت ببخش
تمام حرف من تو همون مسافت خلاصه میشه مریم گلی

بیتا سه‌شنبه 16 فروردین 1390 ساعت 11:04

سلام

خسته نباشید به نظرم نباید آدم خودش رو اینقد ناراحت نشون بده...تازه دعوا کردن هم اصلاً کار خوبی نیست....

صبور باشید و به خدا توکل کنید....همه چیز درست میشه..شک نکنید

شاد و پیروز باشید

دیگه بعضی وقتا لازمه که آدم بروز بده، نباید بریزه تو خودش.
شاد و پیروز باشید (:

نگین دوشنبه 15 فروردین 1390 ساعت 22:31 http://www.mininak.blogsky.com

خوب کاری میکنی از دلت مینویسی مقدادمن کامل میفهمم چی میگی...خودمم الان درگیرشم...

سلام ننین، خوبی؟ خیلی خوشحالم که ما همه همدیگرو درک میکنیم

احسان دوشنبه 15 فروردین 1390 ساعت 20:46 http://ehsanparvin.blogfa.com

خسته شدم از بهونه مسافت....

راستش گاهی که توی اتاق بودیم و تو همش یه لبخند گوشه ی لبت بود میخواستم که بزنم تو دهنت...
لبخند خوبه ولی به جاش...بذله گویی خوبه ولی به جاش...یه وقتایی ارزو میکردم که یهو قاطی کنی و همه چیز رو به هم بریزی...به هم بریز!

خودت باش...خود خودت...قدر دغدغه هاتو بدون....فقط همین.

جرات داشتی بزنی؟ جاخالی میدادم خب
من خنده رو دوس دارم، غم و غصه رو دوس ندارم!
خیلی سعی میکنم خودم باشم، قدر دغدغه هامو بدونم ولی بعضی وقتا واقعا کم میارم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد