تـ ـبـ ـریـ ـک

داشتم به این فکر میکردم که واسه آخرین آپ سال 89 چی بزارم؟! میخواستم این دم آخری یه متنی از خودم بنویسم. در حد چنتا جمله خلاصه می کنم:  

سال 1389 پر بود از فراز و نشیب واسه من. بهترین اتفاقی که واسم افتاد این بود که خدا یه نعمت خیلی خیلی بزرگ بهم داد که من تا عمر دارم شکرگذارشم   

امیدوارم که سال 90 سالی پر از هیاهو، خوشی، آرامش، آسایش،.. برای شما باشه.  

 

* پ.ن1: پیشاپیش فرا رسیدن سال نو رو به شما تبریک میگم. خیلی مواظب خودتون باشین که زیاده روی نکنین تو خوردن. دلتون به حال خودتون نمی سوزه به حال اون شکم بدبختتون بسوزه. 

 

* پ.ن 2: اگه خدا بخواد و عمری باقی موند قراره که 5 فروردین با خانواده بریم مناطق عملیاتی جنوب. این بار سومه که میخوام برم.

 

* پ.ن 3: خیلی خیلی واسم دعا کنین، به دعاهای همتون محتاجم. 

 

* پ.ن 4: این آخرین آپ سال 89 بود، فکر نکنم تا آخر تعطیلات آپ کنم.

 

                                            همتونو دوس دارم  

 

بعدا نوشت: به پیشنهاد یکی از دوستان میخوام سال نو رو به زبان مازنی بهتون تبریک بگم:  

  پیشاپیش سال نو رِ شما رِ تبریک گِمِّه، ایشالا که شِه آرزو جا بَرِسین و همیشه خِش بُویین.  

( پیشاپیش سال نو رو بهتون تبریک میگم، ایشالا که به آرزوهاتون برسین و همیشه خوش باشین)

نظرات 26 + ارسال نظر
آفتابگردون یکشنبه 14 فروردین 1390 ساعت 17:15

ما اپ جدید میخوایم یالا
تا شب باید اپ جدید بذاری وگرنه ...
.
.
.
.
.
.
وگره دیگه شاپرک نمیام

چه فرصت کمی
شاید تا آخر شب نتونم بزارم ولی سعیمو میکنم

نیلوفر یکشنبه 14 فروردین 1390 ساعت 12:53 http://Nilo0ofar.mihanblog.com

سال نوت مبارک باشه
مرسی تبریک مازنی باحال بود

سلام نیلو خانم، سال نوی تو هم مبارک.
خواهش، سفارشاتم قبول میکنیما(:

سارا جمعه 12 فروردین 1390 ساعت 14:53 http://www.always-in-my-heart.blogfa.com

[لبخند][قلب] با "خدافظی" آپم [قلب][لبخند]

سلام آجی سارا، سفر بی خطر. مرسی که خبرم کردی، ایشالا سر فرصت میام

رومینا یکشنبه 7 فروردین 1390 ساعت 13:45 http://black-love.blogsky.com/

خودتم که کم پیدایی وروجک

من که نوشتم دارم میرم جنوب!

ستوده یکشنبه 7 فروردین 1390 ساعت 12:15 http://saba055.blogsky.com

سلام مقداد عزیز
سال نو مبارک .
ببخشید دیر اومدم یهچند روز نبودم .
سال خوب وخوشی را برات آرزو میکن پر از شادی و وصال یار

سلام خانم معلم
سال نوی تو هم مبارک، ممنون که اومدی. من چند روز سمت شما بودم!!

شلمچه رفتی به یاد ما باش....من عاشق غروب شلمچه ام...!!!

یاحق..:)

سلام مهدی جان، چشم حتما، به یاد همتون هستم

نگینツ چهارشنبه 3 فروردین 1390 ساعت 00:24 http://www.mininak.blogsky.com

عجب قالبه زیبایی

چشات قشنگ میبینه ننین خانم،‏ حالا چرا روتو پوشوندی؟

آفتابگردون سه‌شنبه 2 فروردین 1390 ساعت 12:50

.*** . . * . . *****
. . . . . . . . . . .** . . **. . . . .*
. . . . . . . . . . ***.*. . *. . . . .*
. . . . . . . . . .****. . . .** . . . ******
. . . . . . . . . ***** . . . . . .**.*. . . . . **
. . . . . . . . .*****. . . . . **. . . . . . *.**
. . . . . . . .*****. . . . . .*. . . . . . *
. . . . . . . .******. . . . .*. . . . . *
. . . . . . . .******* . . .*. . . . .*
. . . . . . . . .*********. . . . . *
. . . . . . . . . .******* . ***
*******. . . . . . . . .**
.*******. . . . . . . . *
. ******. . . . . . . . * *
. .***. . *. . . . . . .**
. . . . . . .*. . . . . *
. . . . .****.*. . . .*
. . . *******. .*. .*
. . .*******. . . *.
. . .*****. . . . *
. . .**. . . . . .*
. . .*. . . . . . **.*
. . . . . . . . . **
. . . . . . . . .*
. . . . . . . . .*

اینم عیدی من به تو

مرسی نگین جان

احسان شنبه 28 اسفند 1389 ساعت 00:44 http://ehsanparvin.blogfa.com

امیدوارم بعد از عید که میبینمت با یه جعبه شیرینی بیایی.هر چند باید بعدش بریم خونه تنوری!!!
امیدوارم سربلند باشی....

پس خدا باید به دادم برسه! نه داداش، فعلا ازین خبرا نیس، مرسی..

سمیرا(دیگه یادم میمونه :) جمعه 27 اسفند 1389 ساعت 15:36

دیگه پیر شدیم و فراموشکار شما به خوبی خودت ببخش! چشم میام پیشتون. واسه عکسا هم بی صبرانه منتظرم...ممنون شعرم که نمیشه گفت... هوای دل گاهی چند کلمه ای میگه! حالا چشمه اش بجوشه از نظرتم خوشحال میشم استفاده کنم

یعنی مثه این فیلما وقتی میجوشه قل قلم میکنه؟! پس منتظر جوشیدنش میمونم(-:

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد