وصیت نامه جالب و زیبای حسین پناهی !!!! ...

قبر مرا نیم متر کمتر عمیق کنید تا پنجاه سانت به خدا نزدیکتر باشم.
بعد از مرگم، انگشتهای مرا به رایگان در اختیار اداره انگشت نگاری قرار دهید.
به پزشک قانونی بگویید روح مرا کالبد شکافی کند، من به آن مشکوکم!
ورثه حق دارند با طلبکاران من کتک کاری کنند.
عبور هرگونه کابل برق، تلفن، لوله آب یا گاز از داخل گور اینجانب اکیدا ممنوع است.
بر قبر من پنجره بگذارید تا هنگام دلتنگی، گورستان را تماشا کنم.
کارت شناسایی مرا لای کفنم بگذارید، شاید آنجا هم نیاز باشد!
مواظب باشید به تابوت من آگهی تبلیغاتی نچسبانند.
روی تابوت و کفن من بنویسید: این عاقبت کسی است که زگهواره تا گور دانش بجست.
دوست ندارم مردم قبرم را لگدمال کنند. در چمنزار خاکم کنید!
کسانی که زیر تابوت مرا می گیرند، باید هم قد باشند.
شماره تلفن گورستان و شماره قبر مرا به طلبکاران ندهید.
گواهینامه رانندگیم را به یک آدم مستحق بدهید، ثواب دارد.
در مجلس ختم من گاز اشک آور پخش کنید تا همه به گریه بیفتند.
از اینکه نمیتوانم در مجلس ختم خودم حضور یابم قبلا پوزش می طلبم. 

به بهشت نمیروم اگر مادرم آنجا نباشد..

نظرات 18 + ارسال نظر
سمیرا جمعه 29 بهمن 1389 ساعت 23:15 http://www.samirahoseini.blogfa.com

وبلاگ رسمی سمیرا حسینی افتتاح شد؟

جملت سوالی بود یا خبری؟!

سارا شنبه 23 بهمن 1389 ساعت 15:37 http://www.always-in-my-heart.blogfa.com

باور کن خصوصی بودش

خب باور کردم، انقدر خودزنی نکن

به بهشت نمیروم اگر مادرم آنجا نباشد..
ممنونم عزیز...بسیار زیبا بود...خدایش بیامرزد...

مرسی ازینکه اومدی داش مهدی.

سارا جمعه 22 بهمن 1389 ساعت 11:58 http://www.always-in-my-heart.blogfa.com

مقداد جان نظر قبلی و خصوصی گذاشته بودیبرا همینم تاییدش نکردم

خصوصی گذاشتم؟! حسابی کبکت خروس میخونه ها!

دریای شب چهارشنبه 20 بهمن 1389 ساعت 23:14

خیلی خیلی قشنگ بود مخصوصا جمله اخر منم اپم

چشم حتما میام

سارا سه‌شنبه 19 بهمن 1389 ساعت 23:37 http://www.always-in-my-heart.blogfa.com

آپیدم مقداد

پس جوابم کو؟

ستوده دوشنبه 18 بهمن 1389 ساعت 18:08

سلام آقا داداش .
قهری ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خوب نیست مرد با آبجیش قهر کنه .
حالا هر ناز کن.
میشه بری برای عشقت ناز کنی حالا بیا آشتی گل پسر کنجکاو .



زندگی به زیبایی همین مدادرنگی‌هاست!



می‌تونی از شادترین رنگ‌ها شروع کنی



نگاهِ مهربونتُ صورتی کن



با رنگِ سبز؛ اندیشه‌تُ زیبا کن



به خاطراتِ قشنگت؛ رنگِ نارنجی بزن



با رنگِ آبی؛ آسمونِ دلتُ رنگ‌آمیزی کن



با رنگِ زرد؛ قلبِ مهربونتُ طلایی و درخشان کن



با رنگِ قرمز؛ حرارتِ بیشتری به مهر و دوستیمون بده



مهربونم! حالا دوست داری امروز و با کدوم رنگ شروع کنی؟



خودت داری میگی مداد رنگی، من دوس دارم تمام رنگارو استفاده کنم

گل مریم یکشنبه 17 بهمن 1389 ساعت 17:23

سلام
از من ناراحت نباشید، رمزُ دادم

ایهام داشت جملت. یعنی اینکه ازت ناراحت نباشم که رمزو بهم ندادی یا ازت ناراحت نباشم که پست رمزدار گذاشتی؟! کدومشه؟

گل مریم شنبه 16 بهمن 1389 ساعت 11:03

آها!!! الان یادم اومد!‌ حسین پناهی خودمون
نمی دونم چرا فکر می کنم رمز، دادم! آقا مقداد رمز می خوای چه کار!‌ نمی خوام غمگینتون کنم! الان پستای جدیدتری هست برا خوندن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد