عـشـق

یک بار دختری حین صحبت با پسری که عاشقش بود، ازش پرسید

چرا دوستم داری؟ واسه چی عاشقمی؟

دلیلشو نمیدونم ...اما واقعا"‌دوست دارم

تو هیچ دلیلی رو نمی تونی عنوان کنی... پس چطور دوستم داری؟

چطور میتونی بگی عاشقمی؟

من جدا"دلیلشو نمیدونم، اما میتونم بهت ثابت کنم

ثابت کنی؟ نه! من میخوام دلیلتو بگی

باشه.. باشه!!! میگم... چون تو خوشگلی،

صدات گرم و خواستنیه،

همیشه بهم اهمیت میدی،

دوست داشتنی هستی،

با ملاحظه هستی،

بخاطر لبخندت،

دختر از جوابهای اون خیلی راضی و قانع شد

متاسفانه، چند روز بعد، اون دختر تصادف وحشتناکی کرد و به حالت کما رفت

پسر نامه ای رو کنارش گذاشت با این مضمون

عزیزم، گفتم بخاطر صدای گرمت عاشقتم اما حالا که نمیتونی حرف بزنی، میتونی؟

نه ! پس دیگه نمیتونم عاشقت بمونم

گفتم بخاطر اهمیت دادن ها و مراقبت کردن هات دوست دارم اما حالا که نمیتونی برام اونجوری باشی، پس منم نمیتونم دوست داشته باشم

گفتم واسه لبخندات، برای حرکاتت عاشقتم
اما حالا نه میتونی بخندی نه حرکت کنی پس منم نمیتونم عاشقت باشم

اگه عشق همیشه یه دلیل میخواد مثل همین الان، پس دیگه برای من دلیلی واسه عاشق تو بودن وجود نداره

عشق دلیل میخواد؟

نه!معلومه که نه!!
پس من هنوز هم عاشقتم
عشق واقعی هیچوقت نمی میره
این هوس است که کمتر و کمتر میشه و از بین میره

"عشق خام و ناقص میگه:"من دوست دارم چون بهت نیاز دارم

"ولی عشق کامل و پخته میگه:"بهت نیاز دارم چون دوست دارم

"سرنوشت تعیین میکنه که چه شخصی تو زندگیت وارد بشه، اما قلب
حکم می کنه که چه شخصی در قلبت بمونه
 

 

* پ.ن: بازم این متنو به عزیزترین فرد زندگیم تقدیم میکنم. بدون که خیلی دوست دارم، پس قدر خودتو بدون   

* پ.ن 2: آبی نیلی رنگ مورد علاقشه واسه همینم رنگ فونت این پستمو آبی گذاشتم.

نظرات 29 + ارسال نظر
میثم حمیدی شنبه 29 مرداد 1390 ساعت 16:16 http://www.bozorgmard.ir

وقتی در صحنه حق و باطل نیستی؛وقتی شاهد عصر خودت و شهید حق و باطل نیستی؛هرکجا که می خواهی باش،چه به نماز ایستاده باشی،چه به شراب نشسته باشی،هر دو یکی است.
معلم شهید دکتر شریعتی
بزرگترین مرکز هواداران دکتر شریعتی با مدیریت جدید به بررسی تخصصی آثار دکتر شریعتی خواهد پرداخت.از تمام دوستانی که تمایل به تبادل لینک دارند ابتدا لینک وبسایت را با آدرس http://www.bozorgmard.ir در وبلاگ خود قرار داده و سپس در قسمت نظرات بنده را مطلع کنند تا لینک شما را در وبسایت ثبت نمایم

rahmatullah پنج‌شنبه 5 اسفند 1389 ساعت 15:55 http://www.lovelyrahmatullah.blogfa.com

salam aziz khobid omidvaram ki khob bashid webe ghashangy darid rasty khily mamnoon mesham age az vblog manam ye sary bizanid=lovelyrahmatullah.blogfa.com

سلام بر رحمت الله 94
مرسی از حضورت، حتما میام سر میزنم، اگه دیر شد حتما یادآوری کن.

مسعود گل محمدی یکشنبه 24 بهمن 1389 ساعت 19:24 http://www.arshkebriya.blogfa.com

سلام
دنیای فعلی دنیای تله پاتیه . باشما موافقم . در ندیدن اگه احساسات یکدیگرو بفهمند خوب میتونند ارتباط برقرارکنندو البته عاشق میشه شد.
اما مطلب قبلی من در باره حضور دونفره هست حتی به نگاهی کوتاه ـانی و سریع که به دل هم می نشینندحتی یک طرفه ولی عشق با تپش سرد نخواهد شد

خیلی مرسی

مسعود گل محمدی جمعه 22 بهمن 1389 ساعت 18:39 http://www.arshkebriya.blogfa.com

سلام
هر شخصی را دیدی و قلبت دران لحظه به تپش افتاد بدون عاشق شدی . عشق کاری به زشتی و زیبائی و کوتاهی وبلندی نداره عشق اصلا سواد نداره به نگاه و رنگ و به هیچ چیز کار نداره فقط در قلب پرورش پیدا می کنه

اگه اون شخصو ندید و قلبش تپید چی؟ بازم عاشق حساب میشه؟

سارا چهارشنبه 13 بهمن 1389 ساعت 11:06 http://www.always-in-my-heart.blogfa.com

والا من که نیدم کامنت گذاشته باشیدرضمن اگه اومده بودی ...

یکم دقت کنی فکر کنم کامنت منو ببینی

گل مریم سه‌شنبه 12 بهمن 1389 ساعت 20:24

کم حافظم که شدی؟!!!!!!!

دیگه دیگه، بزار رو حساب پیری

سارا سه‌شنبه 12 بهمن 1389 ساعت 19:02 http://www.always-in-my-heart.blogfa.com

برا اینکه لینکونیمراستی اونجا گفتم که اینجا دعوتت میکنمزودی بیا آپیدم

اومدم

[ بدون نام ] دوشنبه 11 بهمن 1389 ساعت 18:53

سارا ذوق مرگ میشود
میسیییییییی

چرا خب؟

آفتابگردون دوشنبه 11 بهمن 1389 ساعت 18:35

یعنی مخ زدنش اینقدر سخت بود؟؟؟

پس آفرین به تو که از پس دلش خوب براومدی

واقعا سخت بود، خیلی زجر کشیدم تا بالاخره راضی شد.

سارا دوشنبه 11 بهمن 1389 ساعت 16:03 http://www.always-in-my-heart.blogfa.com

ینی تو واقعا اومدی وبلاگ من؟؟
ممنون که اومدی
داریوش و لینک کردی منو نه؟
رقابت تنگاتنگه نکن این کارو

خودمم یادم نیس، تو میگی حتما اومدم دیگه
من تورو لینک کرده بودم ولی نمیدونم چی شد که پرید، چشم همین الان درستش میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد