دعا می کنم که..

دعا می کنم که هیچگاه چشمهای زیبای تو را
در انحصار قطره های اشک نبینم
و تو برایم دعا کن ابر چشم هایم همیشه برای تو ببارد
دعا می کنم که لبانت را فقط در غنچه های لبخند ببینم
و تو برایم دعا کن که هر گز بی تو نخندم
دعا می کنم دستانت که وسعت آسمان و پاکی دریا و بوی بهار را دارد
همیشه از حرارت عشق گرم باشد
و تو برایم دعا کن دستهایم را هیچگاه در دستی بجز دست تو گره ندهم
من برایت دعا می کنم که گل های وجود نازنینت هیچگاه پژمرده نشوند
برای شاپرک های باغچه ی خانه ات دعا می کنم
که بال هایشان هرگز محتاج مرهم نباشند
من برای خورشید آسمان زندگیت دعا می کنم که هیچگاه غروب نکند
و بدان در آسمان زندگیم تو تنها خورشیدی
پس برایم دعا کن ، دعا کن که خورشید آسمان زندگیم هیچگاه غروب نکند..  

* پ. ن۱: این شعرو به دوست داشتنی ترین فرد زندگیم تقدیم میکنم. خودش میدونه کیه   شرمنده، تا اطلاع ثانوی از بردن اسمش معذورم  

* پ. ن2: دیدم ستوده خانم تو وبش اسم  شاپرک رو قرمز نکرد گفتم خودم یه چیزی بنویسم که توش شاپرک باشه، اونوقت قرمزش کنم  

نظرات 13 + ارسال نظر
Dariush یکشنبه 26 دی 1389 ساعت 23:05 http://baxe-shabake.blogfa.com/

shere ghashangi bood. rasti linket kardam . upam ye sar bia khoshhal misham

سارا شنبه 25 دی 1389 ساعت 11:58 http://www.always-in-my-heart.blogfa.com

آها شاید نامرئی باشمچون خودم نمیبینم
درضمن منم شوخیدم بابا بزرگ

سارا جمعه 24 دی 1389 ساعت 21:05 http://www.always-in-my-heart.blogfa.com

دوستای مارو باش تورو خداکه مجبورت کردم آره؟؟؟اصلا دیگه نمیخوام بیای
درضمن اینجام لینکم کن بابا بزرگ

شوخی کردم بابا، میخوای بزنی منو؟! فکر کنم لینک باشی ها!

سارا جمعه 24 دی 1389 ساعت 12:53 http://www.always-in-my-heart.blogfa.com

حتما باید اشکمو درمیاوردی تا بیای؟؟؟
راستی بابا این چه آپیه؟؟؟ ترکیدیم از فوضولی
امیدوارم هرجا که هس همیشه شادو خوشال باشه

خواهش، دیگه مجبورم کردی بیام
مرسی از دعات

آفتابگردون جمعه 24 دی 1389 ساعت 03:32

__________$$$$$$
______$$$$$$__$$$$$$$$__$$
____$$____$$$$__$$$$__$$$$
__$$______$$$$$$__$$$$$$$$
__$$____$$$$$$$$__$$$$$$
__$$$$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$
$$__$$$$$$$$$$__$$__$$$$$$
$$$$__$$$$$$__$$__$$$$
__$$$$______$$$$$$$$$$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_$
_$$$$$$$$__$$$$$$$$$__$$$
__$$$$$$___$$$$$$$_ $$$$
___$$$$_____________`$$$
___________________ $$
__________________`$$`
________________$$`
_____$$$$$$$$$$
___$$$$$$$$$$
_$$$$____$$_$`
$$$$$__$$___$$___$$$$
$$$$$$$______`$$_$$$$$$
$$$$__________$$$_____$
$$___________` $$____$$
_____$$$_____$$`___$$$$
___$$$$$$___$$__$$$$$$
__$$$$$$$$_$$_$$___$$$
_$$$____$$$$_$$__$$$$
__$$_____$$_$$$$$$$
___$______`$$
___________$$
____________$$`
___________`$$
__________$$
_________$$
________$$

دریای شب پنج‌شنبه 23 دی 1389 ساعت 18:51

وچه دعای زیبایی خوشا به حال انکس که برایش چنین دعایی کردی راستی اپم

خیلی خیلی ممنونم ازت بهترین آرزوها رو واسش دارم

سارا پنج‌شنبه 23 دی 1389 ساعت 13:15 http://www.always-in-my-heart.blogfa.com

مقداد تفلدمهنمیای؟؟؟؟؟؟

چرا گریه میکنی؟ دارم میام خب

وااااااااااااااااااااااای ایول فوق العاده بووود...... از خودت بود...........محشر بود ..بغضی شدم

مرسی، اگه پی نوشتو میخوندی میفهمیدی که از کیه!

ستوده سه‌شنبه 21 دی 1389 ساعت 13:04

سلام آقا مقداد عزیز
ببخشید که نتونستم شاپرک قشنگت را قرمز کنم
آن را عزیزترن موجود زندگیم نوشته منم به نظرش احترام گذاشتم .
خیلی خوشحالم که بلاخره داری میری خانه بخت انشالله مبارکش باد
به عزیزترین موجود زندگیت هم تبریک میگم به خاطر انتخاب خوبش

عزیزترین موجود زندگیت یا عزیزترین فرد زندگیت!!!! خیلی ممنونم بابت دعای قشنگت، اون همیشه انتخاباش تکه

آفتابگردون سه‌شنبه 21 دی 1389 ساعت 12:41 http://www.toranj-star.blogfa.com

برای شاپرک های باغچه ی خانه ات دعا می کنم
که بال هایشان هرگز محتاج مرهم نباشند

سلام
خیلی قشنگه
میگما خوش به حال اونی که تو اینقدر دوسش داری

دوتا تشکر بهت بدهکارم: یکی بابت دعای قشنگت و دومی هم بخاطر آرزوت.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد