پیشنهاد

سلام به دوستای خوب خودم 

یه پیشنهاد دارم واستون، اگه قول بدین که بهش عمل کنین منم ادامه ش میدم وگرنه مثل حالت سابق میشه.جدیدا من دوباره علاقه پیدا کردم که علاوه بر ترنج، شاپرک رو هم آپ کنم، به شرط اینکه ترنج رو فراموش نکنین.اگه ببینم که ترنج رو بیخیال شدین دیگه شاپرک رو آپ نمی کنم.  

حالا میخوام ببینم نظرتون چیه؟؟

نظرات 8 + ارسال نظر
نگین یکشنبه 19 دی 1389 ساعت 22:54 http://www.mininak.blogsky.com

به نظر من فکر خوبیه ...
خب منم هر وقت یادم رفت اگر خبرم کنید حتما سر میزنم به هر دو تاش

اگه من یادآوری نکردم فراموش نکنی؟

گل مریم جمعه 17 دی 1389 ساعت 17:11

سلام
من انقدر داغونم که یادم نمیاد این جا نظر دادم یه نه!
به هر حال من که موافقم
با چی موافقم؟!

نه تا حالا نظر ندادی! خیلی خیلی داغونیا!!!

دارچین پنج‌شنبه 16 دی 1389 ساعت 16:20

سلام خوبید ببخشید که وقت نکردم بهتون سر بزنم امروز ی وبلاگ جدیدی پیدا کردم که اسم شما هم توش بود. شما و نگین خانوم وبلاگ زدید؟ ایشاالله به سلامتی ایشاالله همیشه قلمتون چیزای خوب خوب بنویسه

راستشو بخوای وقتی نظرتو دیدم تعجب کردم، چون خیلی وقت بود که نه جواب نظراتو میدادی و میومدی شاپرک! امیدوارم که دیگه مثل سابق نباشی.
خب آره، من و نگین باهم یه وبلاگ مشترک زدیم و تا الانم خیلی راضی هستیم.

بیتا چهارشنبه 15 دی 1389 ساعت 14:19 http://khaste-nabash.blogsky.com

سلام

شوخی کردم...فکر نمی کردم ناراحت شین...به هر حال امیدوارم موفق باشید

نه بخدا، ناراحت نشدم بیتا جان.

مبین چهارشنبه 15 دی 1389 ساعت 11:37 http://tanzofilm.persianblog.ir

آپــــــــــــــــــــــــــــــــم

چشم

بیتا سه‌شنبه 14 دی 1389 ساعت 18:23 http://khaste-nabash.blogsky.com

اگه وقتش رو داشته باشین و قول بدین مطلبتون رو از ترنج کپی نکنین خیلی هم خوبه

نه دیگه،انقدرها هم دیگه اینطوری نیستم. اگه قرار بود همون مطلبی که تو ترنج میزارم بیام بزارم تو شاپرک دیگه نمیومدم پیشنهادمو مطرح نمیکردم

آفتابگردون سه‌شنبه 14 دی 1389 ساعت 15:58 http://www.toranj-star.blogfa.com

سلام
من که شخصا قول میدم فراموش نکنم
هر دوشونو دوست دارم .

خیلی مرسی نگین

ستوده سه‌شنبه 14 دی 1389 ساعت 15:20

وای سلام آقا مقداد خیلی خوشحال شدم وقتی تو خبر نامه ام دیدم که آپ کردی هنوز هم میگم من این وبت را بیشتر دوست دارم آخه نمیدونم چرا تصمیم گرفتی شریکی وب بزنی اگر شریک خوب بود که خدا شریک داشت .
نمیگم نگین جون خدای نکرده بده نه فقط من از وب های شریکی زیاد خوشم نمیاد چون نمیدونم مخاطبم کدوم یکیشون هست .
حالا هم بهت میگم که به ترنج هم میام ولی باز هم شاپرکت بیست بیست

من و نگین باهم تصمیم گرفتیم که وب مشترک بزنیم و دلیلشم خودمون میدونیم. منم خیلی شاپرک رو دوس دارم واسه همین اومدم که دوباره آپش کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد