کربلا

تیر ماه ۸۱ بود که واسه  کربلا اسم نوشتیم. تا عمر دارم این سفرو فراموش نمی کنم. انگار تموم دنیا رو دادن بهم، خیلی خوشحال بودم. میخواستم یه قسمت خیلی خیلی قشنگ از سفرمونو واستون بگم: 

از مرز عراق که رد شدیم یه مامور و یه فیلمبردار انداختن تو ماشینمون. منو که پشت راننده نشسته بودم انداختن ته ماشین تا فیلمبرداره بشینه! ته ماشینم چون سر و صدا زیاد داشت صدا به صدا نمی رسید. تا اینجا رو داشته باشین تا بریم آخرین روزای سفر: 

ما از نجف راه افتادیم به سمت کربلا. معمولا توی ماشین زیارتنامه می خوندن و چون صدا به آخرا نمی رسید( به همون دلیلی که گفتم) منم تخت گرفتم خوابیدم!! فکر کنم بعد یه ساعتی از خواب پریدم( من اونجا آدم خوشخوابی بودم!!) دیدم تو ماشین یه سر و صداهایی میاد!!! خم شدم به سمت راهرو تا ببینم چه خبره، یهو چشم افتاد به گنبد طلایی امام حسین و به ثانیه نکشید که اشکم در اومد. خیلی گریه م گرفته بود، هنوزم که هنوزه باورم نمیشد که کربلام و کنار بارگاه امام حسین!!!!!!!!!!!!!! اصلا فکرشم نمی کردم یه همچین اتفاقی واسم بیفته!!! 

 

* پ.ن 1: دیدم ماه محرمه، گفتم یه چیز تعریف کنم که مرتبط با این ماه باشه. 

* پ.ن 2: آرزو می کنم که یه همچین سفری قسمت همه شما بشه. ایشالا..

* پ.ن 3: از همتون ممنونم بابت دلداری هایی که توی این مدت بهم دادین.

نظرات 17 + ارسال نظر
زهرا جمعه 10 دی 1389 ساعت 19:31 http://setare-mashreghi.blogfa.com

سلام
زیارتت قبول .میدونم یکمی دیر شده ولی من تازه افتخار دیدن وبلاگت رو داشتم خوشحال میشم به وب من هم سری بزنی.

ستوده شنبه 4 دی 1389 ساعت 14:39 http://saba055.blogsky.com

خوشا به حالت دوست خوبم که حداقل امام طلبدت .
من که فکر نمیکنم حالا بتونم برم چون خیلی گرفتارم .
موفق باشی دوست خوبم .

تا خودت نخوای نمیتونی دوست من. باید اراده کنی تا بشه

صادق یکشنبه 28 آذر 1389 ساعت 20:06 http://WWW.SADEGHKOOTI.BLOGHFA.COM

سلام ، خسته نباشی

وبلاگ خوبی داری و از مطالبش خوشم امد

راستی یه سری به وب من بزن متشکرم

دوست جدید = صادق

ممنون داش صادق. ما که هرچی زور می زنیم وبلاگتو باز نمی کنه

خانم هویج شنبه 27 آذر 1389 ساعت 17:14 http://hawijfamily.danagig.ir

آخی
خوش به حالت
راستی تو این مدت چه خبر بوده من نبودم؟

سلام خانم هویج
خیلی از قافله عقبی!! اتفاق بسیار افتاده که جاش توی جمع نیست

مرا بسپار در یادتــــ به وقت بارش بارانـــ
نگاهت گر به آن بالاست و هنگام دعا قلبت مثال بید مــی لرزد
دعایمـــ کن که محتاجمـــ


سلام مقداد جان آره درست حدس زدی علاقه ی من به آمنه بیش ازحدواندازه است.ودوستی ما گسستنی نیست

خیلی ممنون از لطفت سارا جان

ساراتنهاعاشق آمنه چهارشنبه 24 آذر 1389 ساعت 21:39 http://saraamenh.blogfa.com/

hossain bishtar az ab teshneye labaik bood amma afsoos ke be jaye afkarash zakhmhayash ra neshaneman dadand va bozorgtarin dardash ra bi abi khandadnd!!!

به قول نگین افسوس!!!

شاراتنهاعاشق آمنه سه‌شنبه 23 آذر 1389 ساعت 11:21 http://saraamenh.blogfa.com/

سلام مقداد جان خوبی
فدات من که تورولینک کردم
تو بی خبری
فدات معلوم شد فقط وقتی کاری داری میای تو وبلاگم ونمیای برای دیدن ونظر دادن
ای بدجنس مچ ات وگرفتم



دوست داشتی بلینکی با نام ساراتنهاعاشق آمنه بلینک

خب نگفتی که لینکم کردی!!! تا حالا کسی نتونسته مچ منو بگیره چون بهشون آتو نمی دم

ساراتنهاعاشق آمنه سه‌شنبه 23 آذر 1389 ساعت 09:14

منم سرگشته حیرانت ای دوست
کنم یکباره جان قربانت ای دوست

تنی نا ساز از شوق وصل کویت
دهم سر بر سر پیمانت ای دوست

دلی دارم در آتش خانه کرده
میان شعله ها کاشانه کرده

دلی دارم که از شوق وصالت
وجودم را زغم ویرانه کرده

من آن آواره بشکسته حالم
زهجرانت بُتا رو به زوالم

منم آن مرغ سرگردان و تنها
پریشان گشته شد یکباره حالم

زِهَر سر بر سر سجاده کردم
دعایی بهر آن دلداده کردم

زحسرت ساغر چشمانم ای دوست
زبان از یکسره از باده کردم

دلا تا کی اسیر یاد یاری؟
زهجر یار تا کی داغ داری؟

بگو تا کی زشوق روی لیلی
تو مجنون پریشان روزگاری؟

پریشانم، پریشان روزگارم
من آن سرگشته ی هجر نگارم

کنون عمریست با امید وصلت
درون سینه آسایش ندارم

زهجرت روز و شب فریاد دارم
زبیدادت دلی ناشاد دارم

درون کوهسار سینه خود
هزاران کشته چون فرهاد دارم

چرا ای نازنینم بی وفایی؟
دمادم با دل من در جفایی

چرا آشفته کردی روزگارم
عزیزم دارد این دل هم خدایی

به به، ببین سارا خانم چیکار کرده راستشو بگو چقدر وقت بیکاری داشتی تا اینو بتونی تایپ کنی؟؟!!!!!!!!

نگین سه‌شنبه 23 آذر 1389 ساعت 01:03 http://www.aftabgardoon-negin.mihanblog.com

سلام
اومدم بگم آپم
دوست داشتی بیا یه سر بزن

چرا نیام؟؟

مبین دوشنبه 22 آذر 1389 ساعت 23:26 http://tanzofilm.persianblog.ir

آپم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد