سلام

دوستای خوبم سلام 

چند روزه که سرم شلوغه و نمیرسم به وبلاگ همتون سر بزنم. ایشالا در اسرع وقت که سرم خلوت تر شد به همتون سر میزنم. در ضمن، عید قربان رو به همتون تبریک میگم..

نظرات 12 + ارسال نظر
خانم هویج شنبه 6 آذر 1389 ساعت 12:12 http://hawijfamily.danagig.ir

امتحان رو نرفتم بدم و حذف شد دیگه

بله شما دست منم از پشت بستی چقدر خونسرد!!!!!!!!!!!

نیلوفر شنبه 29 آبان 1389 ساعت 11:18 http://Nilo0ofar.mihanblog.com

میگم که آیا میتونم کتاباشو قرض بگیرم؟؟!! (آیکون نیلو پررو میشود!!!)

چه جوری؟

دختر مردابی شنبه 29 آبان 1389 ساعت 08:28 http://dokhtaremordabi.blogsky.com

سلام عید شما هم مبارک
من پیش دستی می کنم و عید غدیر رو هم تبریک می گم

ممنونم ازت منم بهت تبریک میگم

نیلوفر شنبه 29 آبان 1389 ساعت 08:24 http://Nilo0ofar.mihanblog.com

بابا خب زودتر بگو!!
یکم از داداشت اطلاعات بده دیگه!!
کجا قبول شده؟ در صد های ریاضیش چجوری بوده؟ واسه ریاضی چیا خونده؟
و در آخر مرسیییییی :دی

تو وبلاگت میگم

سلام داداش گلم
ببخش که طولانیه
من دیروز با همون نرم افزار دکتر شریعتی، کتاب (پدر مادر ما متهمیم) رو خوندم ولی نمیدونم برداشت من درست نبوده و یا دکتر واقعا همچین نظری داشتن.
ببین توی اون کتاب از جانب جوونهای نسل سوم یه چیزهای نوشته شده که من ( که خودم یه جوون هستم) به هیچ وجه ( بعضی ) از حرفهاشونو قبول ندارم.
مثلا یک پاراگراف از بخش اول رو اینطوری میگن.
{ای پدر من، ای مادر من
دین تو ، مذهب تو و همه اعمالی که به نام دین و مذهب انجام میدهی و همه عقایدی که به نام دین و مذهب داری، همه اش بیهوده و زیان آور است.}
و یا مثلا توی بخش دیگری اینطور میگه
{ پدر .. مادر.. نماز تو یک ورزش تکراری است بدون هیچ اثر اخلاقی و اصلاح عملی و حتی نتیجه بهداشتی!
تمام نتیجه کار تو و آثار نماز تو این است که پشت تو قوز درآوردو پیشانی صافت پینه بسته و فرق من بینماز با تو نماز گزار فقط این است که من این دو علامت تقوی را ندارم.}
راستشو بگم ، من یکم گیج شدم
آخه دکتر توی اشعار دفتر های سبز و خاکستری آن چنان خدا رو ستایش میکنه که من خودم با بعضی از حرفاش گریم گرفته بود ولی این کتاب رو که خوندم چنان تعجب کردم که انگار یه شوک الکتریکی بهم وصل کردن.
یه برداشت دارم از این کتاب ، اگه وقت کردی بهم بگو که برداشتم درست بوده و یا اشتباه.
برداشت من اینه که دکتر این حرفها رو از جانب جوونهایی زده که به هیچ وجه دین رو قبول ندارن و یه جورایی دین رو مانع آزادیشون میدونن و مثلا نماز خوندن رو یه جور کار بیهوده و بی عبث میدونن. ولی خوب اگه فقط اینها بود شاید کمتر تعجب میکردم
چون توی بخش 1 ( اوایل این بخش) دکتر از زبان صریحش خودش عذر خواهی میکنه و میگه که همیشه نمیشه روی واقعیت رو پوشوند و میگه که مصلحت گویی خوشایند و شیرین است ولی حقیقت همیشه تلخ است.
منظور از حقیقت که میگه همین حرفهایی هست که گفته؟؟
>>>> جدا معذرت میخوام که وقتتو با کامنت های بسیار طولانیم میگیرم ولی باور کن این سوال بدجوری توی ذهنم گیر کرده بود و باید میپرسیدم<<<<
موفق و پیروز باشی
بای

این حرفها رو اصلا نزن، هرچقدر دوس داری کامنت بزار و من هر چقدر دوس داشتم جوابتو میدم راحت راحت باش راستشو بخوای من هنوز نخوندم اون کتاب رو و نمیتونم نظر بدم. وقتی خوندم نظرمو میگم، البت اگه اشکالی نیست و حذفم نمی کنی
یه جورایی میشه گفت از زبون بچه های این نسل گفته چون موضوع کتابش پدر، مادر، ما متهمیم هستش. البت من با یه سری از کارا و حرفای دکتر مخالفم چون فکر میکنم یه آدم مذهب گرا نیست. نمی دونم بهش چی میگن! سوسیالیسته، رئالیسمه، اگزیستانسیالیسته!!!!!!!!!!!!!! یه کدوم ازیناست

خودم چهارشنبه 26 آبان 1389 ساعت 23:23 http://www.ne3a.blogskay.com

کجایی پس؟
اگه دوست دارم بدونم درچه حالی؟

در حالت معمولی به سر میبرم. فقط نمیرسم به همتون سر بزنم. از قدیم گفتن: دیر یا زود داره اما سوخت و سوز نداره

سلام
باشه اشکال نداره
فقط نری دیر بیای ها
ما منتظریم
********** موفق باشی************
داشت یادم میرفت*** عید تو هم مبارک باشه********
بابای

[ بدون نام ] چهارشنبه 26 آبان 1389 ساعت 20:30

نکنه دوباره شروع شد !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
چشم منو دور دیدی !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
بزار بیام خوابگاه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

برو بابا، مثلا اگه بیای چیکار میکنی؟

ستوده چهارشنبه 26 آبان 1389 ساعت 07:05 http://saba055.blogsky.com

عید شما هم مبارک .
من برگشتم .
خوش اومدم

خیلی خوشحالم کردی با این حرفت ممنون ازینکه برگشتی

خودم سه‌شنبه 25 آبان 1389 ساعت 23:13 http://www.ne3a.blogskay.com

عیدت مبارک
هرجاهستی شادباشی
نمیدونم هرچیزقشنگ جز دلنوشته هام!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد