تولدت مبارک

امروز واسه یه کار کوچولو اومدم، قصد آپ کردن هم ندارم. متوجه شدم که امروز مورخ 17 آبان 89 تولد یکی از دوستای خوب وبلاگیم به نام ستوده ست      اومدم که از طرف خودم تو وبلاگم بهش تبریک بگم و این شعرو تقدیم میکنم بهش:  http://oshelam.persiangig.com/image/zarde%20kochik/fallsmiley6b.gif

 

پیش از من و تو بسیار، بودند و نقش بستند دیوار زندگی را زین گونه یادگاران 

وین نغمه محبت بعد از من و تو ماند، تا در زمانه باقی است آواز باد و باران 

  

 

اینم کادوی تولد من   

نظرات 17 + ارسال نظر
DrEaM GiRl جمعه 21 آبان 1389 ساعت 01:16 http://i-and-me.blogsky.com/

تولدش مبــــــــــــــــارک ایشالا صد سال زنده باشه و از زندگیش لذت ببره...

رومینا پنج‌شنبه 20 آبان 1389 ساعت 21:46



آپم جوجو کوچولو


بازم ادرس ندادم

هرجور راحتی خانم مرغه
اومدم

خودم پنج‌شنبه 20 آبان 1389 ساعت 12:44 http://ne3a.blogsky.com

دلتنگ شدن حس نبودن کسی است که تمام وجودت یکباره تمنای بودنش را میکند.
واقعا..
کاش اراده م انقدر قوی بود که نسا رو به یک آدم دیگه تبدیل کنم!
ا نه بابا!
نگین راست میگه معرفت بالایی داری نیازی به گذشت زمان نداره ماآدم شناسیم!

دوباره سلام
یه سوال دارم
اگه از دکتر شریعتی کتابی داری معرفی کن میخوام برم پیداش کنم بخونمش
خیلی مشتاق شدم کتاباشو بخونم
خیلی مرسی

عزیزم تو وبلاگت توضیح دادم

سلام به تو
نه بابا شکست چیه دیگه
اصلا من اعتقادی به اینجور دوستیا ندارم
گفتم که نمیدونم چرا ناراحت بودم ولی قول میدم اگه دلیلشو فهمیدم به تو هم بگم
چرا شبا میام؟
بخاطر اینکه من شبها درس میخونم و واسه زنگ تفریح میام تو وب یکم دور میزنم دوباره مثل بچه خوب میرم سر درس و کتابم.
یه توصیه بهت میکنم یادت نره هیچ وقت:
واقیت توی دنیای مجازی معنا نداره( پس سعی کن تجربه تلخ قبلی رو دیگه تکرارش نکنی.)
بازم بهت سر میزنم
آهان داشت یادم میرفتُ اینکه چرا اسمتو اول گذاشتم واسه اینه که تو از بقیه بچه های وب با معرفت تری دیگه .
مطمئن باش نمیذارم چشم بخوری ( خودم جلوی چشماشونو میگیرم.) فعلا شب بخیر
بابای

مرسی نگین جان، مطمئنی که من بامرام تر از بقیه ام؟

خودم چهارشنبه 19 آبان 1389 ساعت 23:11 http://ne3a.blogsky.com

ممنونم مقداد جان
من خیلی عصبی بودم
مرسی که با حرفات بهم دلگرمی دادی
از خودم بودن خستم دوست دارم دوباره متولدبشم..

آخه نسا جان، کیه که از دوباره متولد شدن بدش بیاد؟! به خدا همه ما خسته شدیم ازین زندگی، ولی میشه با خیلی کاره و تصمیمات زندگی رو چرخوند و شیرین کرد

رومینا جووووووووووووووووووووون ت سه‌شنبه 18 آبان 1389 ساعت 17:46

واقعا که

دیگه باهات قهرم

تو کل این دنیا فقط وفقط و فقط یک رومینای عزیزو زیبا و نازنین وجود داره که اونم منم

به اون رومینا بگو براش خودش آدرس بزاره

تو میخوای منو با بقیه اشتباه بگیری ؟؟؟

ها ها ها ها ها ها ؟؟؟؟


من تو دنیا تکه تکم

چشم داداشی فقط به خاطر شما ها
باز خواهر کوچولوی نازنازیتو دعوا نکنی ها

راه حل خوبی پیشنهاد کردیا تو فقط بنویس رومینا خودم تا تهش رو میرم به اون میگم آدرس و نشونیشو بنویسه اون یکی دانش آموزه زیاد نمیاد آپ کنه. کمتر از تو میاد. میگم تو اصلا هیچی ننویس من خودم میفهمم که تویی

صابر سه‌شنبه 18 آبان 1389 ساعت 16:45 http://ps-neghab.blogsky.com/

به به مبارک است ستوده جان

مقداد حالا تولد بقیه رو تبریک میگی جزء ما؟؟؟

دستم بهت نرسه

من یکی نوکرتم کجایی بابا، دلم واست تنگ شده بود مگه تولدت کی بوده؟ من معذرت میخوام، تولدت مبارک

سلام به تو مقداد عزیز
خوبی؟
منم تولدشو بهش تبریک میگم
واسه اون آهنگ هم باید بگم که جالب بود و اینکه چرا همون موقع نگفتم نظرمو به این دلیل بود که تازه از وبت دانلود کردم و باید گوش میدادم و بعد نظرمو میگفتم
در کل خوب بود
آفرییییییییییییییییییییییییییییییییییییین مقداد جان
فعلا بای تا بعد

نگین سه‌شنبه 18 آبان 1389 ساعت 10:06 http://www.mininak.blogsky.com

تولدش مباااااااااااااااااااارک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد