بی موضوع

یه چند روزه دل و دماغ هیچ کاری رو ندارم      نمی تونم پست جدید بزارم! فقط میام و نظرات شما رو چک و تایید میکنم. نمی دونم چرا      بیشترش به خاطر یه نفره که چند روزیه فراموش کرده منو      امیدوارم که درکم کنه و بیاد این پستو بخونه و منو ازین حالت در بیاره   

نظرات 13 + ارسال نظر
رومینا دوشنبه 17 آبان 1389 ساعت 15:17

ها ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

چی شد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

کی به کیه ؟؟؟؟؟؟؟؟

من به یکی دیگه ام

خودم شنبه 15 آبان 1389 ساعت 20:36 http://ne3a.blogsky.com

میدونم دیره
اما منو دوست خودت بدون قول میدم تو سختی هاتا جایی که بتونم کنارت باشم
به جمع دوستام خوش اومدی...
با اجازه لینک شدی...

منون ازت، تو هم لینک شدی

نیلوفر شنبه 15 آبان 1389 ساعت 13:29 http://Nilo0ofar.mihanblog.com

اومد خوند؟؟؟

میخوندم فایده ای نداشت

نگین شنبه 15 آبان 1389 ساعت 12:13 http://www.mininak.blogsky.com

این جمله ی دکتر شریعتی رو شنیدی ؟
میگه من ادعا نمیکنم همیشه به یاده آنهایی که دوستشن دارم هستم
ولی ادعا میکنم حتیدر لحظاتی که به یادشن نیستم هم دوستشان دارم
این میتونه توجیح رفتار خیلی از اطرافیان ما باشه

نه، این در موردش صدق نمی کنه

می شد سرزمین عشق را در میان گام ها تقسیم کرد
کاش می شد با نگاه شاپرک عشق را بر آسمان تفهیم کرد
کاش می شد با دو چشم عاطفه قلب سرد آسمان را ناز کرد
کاش می شد با پری از برگ یاس تا طلوع سرخ گل پرواز کرد
کاش می شد با نسیم شا مگاه برگ زرد یاس ها را رنگ کرد
کاش می شد با خزان قلب ها مثل دشمن عاشقانه جنگ کرد
کاش می شد در سکوت دشت شب ناله ی غمگین باران را شنید
بعد ، دست قطره ها یش را گرفت تا بها ر آرزوها پر کشید
کاش می شد مثل یک حس لطیف لابه لای آسمان پرنور شد
کاش می شد چا در شب را کشید از نقاب شوم ظلمت دور شد
کاش می شد از میا ن ژاله ها جرعه ای از مهر با نی را چشید
در جواب خوبها جان هدیه داد سختی و نا مهربانی را شنید

این شعرتو یه بار فرستاده بودی

سلام گل پسر
کیه که نماد بگو من برم حسابشو برسم که دیگه داداش منو سرکار نذاره
باور نمیکنم که کامپیوتر همه ی زندگیت باشه آخه زندگی ارزشش بیشتر از یه کامپیوتره
یا علی بگو و بلند شو

گل مریم چهارشنبه 12 آبان 1389 ساعت 18:29

فراموشت کرده، تو فراموشترش کن!
این نظر خودم واسه خودم بود که اگه همچین اتفاقی واسه خودم بیافته چی کار کنم!
امیدوارم زودتر مشکلت حل بشه!

یه خورده واسم ناز میکنه! داریم رایزنی میکنیم، ایشالا تو این یکی دو روزه حله

بیتا چهارشنبه 12 آبان 1389 ساعت 14:04 http://khaste-nabash.blogsky.com

ای کسی که باعث شدی مه این متن نوشته گردد...بازگرد

این چه صفحه ای هستش آخه؟؟!!!درسته به خاطر این پروانه ها که این ور اون ور می پرن مجبور شدم با chrome نیام اول فک کردم صفحه تون قفل خاصی داره...مثلاً فقط واسه یه خواص گشوده می گردد اما متن پایین رو خوندم

در پایان دوباره خواهش می شود که الا یا ایهاال.... بازگرد

ممنون از نظرت و همچنین ممنون ازت، همینطوری الکی

ثریا چهارشنبه 12 آبان 1389 ساعت 13:40 http://soraya90.blogsky.com

ببخشی شما که همش لطف داری وبرای ما نظرای خوشگل میزاری افتخار بده ومنو لینک کن تا کلی به این لینک افتخار کنم
من شمارو با پروی لینک میکنم

خواهش میکنم. منم لینکت کردم ثریا خانم

خانم هویج چهارشنبه 12 آبان 1389 ساعت 09:02 http://hawijfamily.danagig.ir

میاد حالا
الکی ناراحت نباش

آخه ناز میکنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد