بـازی

یه بازی وبلاگی که نیلوفر (خونه قطره کوچولو) دعوتم کرده بود اما یه کوچولو فراموش کردم و حالا دارم انجامش میدم: 

1. بدترین اتفاق زندگیم؟؟ شاید فوت یکی از دبیرهای دوران دبیرستانم بود که وقتی خبر فوتشو شنیدم همونجا توی صف زدم زیر گریه  http://www.millan.net/minimations/smileys/sadhugsmiley.gif

2. خوب ترین اتفاق زندگیم؟؟ که 2 بار عمر دوباره از خدا گرفتم   Smiley from millan.net

3. بهترین تصمیم؟؟ یادم نمیاد

4. بدترین تصمیم؟؟ اینکه با تصمیمام خیلی از چیزا رو تو زندگیم از دست دادم         

5. بزرگ‌ترین پشیمونی؟؟  که نتونستم به نحو احسن درسامو بخونم، همیشه بابت این قضیه پشیمونم         

6. فرد تاثیر گذر در زندگیم؟؟  پدر و مادرم  

7. چه آرزویی دارم؟؟ به تمام آرزوهای دست یافتنیم تو زندگی برسم        همیشه این دعا رو سر نمازم میکنم   

8. اعتقاد به معجزه دارم؟؟ آره. چند بارم واسم اتفاق افتاده  

9. چقدر خوش شانسم؟؟ تا حدودی. بعضی وقتها خوش شانسم و بعضی وقتها کم شانس. فکر کنم بیشتر خو ش شانسم 

10. خیانت+ عشق+ دروغ هر سه مکمل هم؟؟ اصلا با هم جور در نمیان. تا جایی که بتونم تو زندگیم دروغ نمیگم و خیانتم نمیکنم. مگه اینکه یه سری سرم بلا آورده باشن و من بخوام تلافی کنم       

11. از کی‌ بدم میاد؟؟؟ خوشبختانه تو فامیلا همچین کسی رو نداریم. تو جاهای دیگه، الان حضور ذهن ندارم 

12. تا حالا دل کسی‌ رو شکوندم؟؟ به خدا نمیدونم 

13. دلیل انتخاب اسم وبلاگ؟؟ اسم بلوتوث گوشیم بود، چون ازش خوشم اومد این اسمو گذاشتم روی وبلاگم      

14. کی‌ رو از بچهای وب بیشتر دوست دارم؟؟ فرقی نمیکنه واسم. همه رو به یه اندازه دوس دارم 

15. تعریفی‌ از زندگی‌ خودت؟؟ آدمی شوخ طبع که همیشه لبخند رو لبامه. ریخت و پاشو دوس دارم و همیشه در حال دانلودم و ..      

16. خوشبختی؟؟ اینکه سایه پدر و مادرم واسه همیشه رو سرم باشه و آرزو دارم که یه روزی دستم تو جیب خودم باشه..        

 

 

این واژه ها یاد آور چی‌ هستن؟؟؟   

 

هلو: خیلی بده. یه بار هسته هلو سر گلوم گیر کرده بود و داشتم خفه میشدم که خدا به خیر گذروند. 

 

خدا:  دوست داشتنی ترین ...

 

 امام حسین: خداییش خیلی مرد بود. خیلی دوسش دارم، مخصوصا ماه محرم رو و دسته های سینه زنی و زنجیر زنی 

 

 

اشک: واسه آدم خیلی لازمه تا عقده هاشو خالی کنه، بعد از گریه آرامش خاصی به آدم دست میده  

 

 

 

کوه: استوار و پابرجا 

 

  

 فرار از زندان (سریال)؟؟  متاسفانه یه قسمتشو بیشتر ندیدم!! 

  

 

هوش: چیزی خوبیه ولی واسه من کاربرد نداره  

 

 

 

ایمان مبعلی: بازیکن خوبیه، دوباره داره به اوجش برمیگرده 

 

 

 

ویولن: صداشو دوس دارم          یکی از دوستام گرفته چون تازه کاره خیلی رو مخ میزنه   

 

 

 

خواهر شوهر: خوشبختانه من مرد هستم و احتیاجی به خواهر شوهر ندارم     تازه خواهرم ندارم 

 

 

 

رنگ چشمام: مشکی 

 

 

 

چه رنگی؟؟ عشق است قرمز 

 

 

 

جواب تلفن و کلا ارتباطت؟ اصولا وقتی خواب باشم و تلفنم زنگ بخوره جوابشو نمیدم. در کل من معاشرتو دوس دارم، واسه همینم هست که دوستای زیادی دارم 

 

 

 

من: دوس ندارم کاری کنم که دیگران از من عبرت بگیرن. دوس دارم یه جورایی الگوی بقیه باشم 

 

 

 

18. کلام آخر: آرزوی موفقیت واسه همه مردم ایران زمین          و همچنین بچه های وبلاگ نویس 

 

 19. کسای که دعوت میکنم؟؟ به ترتیب خانمها: نگین، خانم هویج، نیلوفر، دارچین، رومینا، نیلوفر، دختر رویایی و آقایان: ابوالفضل، صابر، آقای هویج و ...         

 

 

نظرات 8 + ارسال نظر
گل مریم سه‌شنبه 11 آبان 1389 ساعت 19:45

پستُ وللش، اون یه تیکه که نوشتی قرمزُ عشقه، رو عشقه

عشقه دیگه

خانم هویج دوشنبه 26 مهر 1389 ساعت 22:16 http://hawijfamily.danagig.ir

منم قبلا این بازی رو نوشتم.مرسی واسه دعوت

شیما دوشنبه 26 مهر 1389 ساعت 13:00 http://www.vanoushe.persianblog.ir

که گفتی خواهر نداری دیگه!
دیگه دوست ندارم پسر خاله ای که تا همین چند لحظه پیش داداشی بودی

خب تو هم جای خواهر منی خوب شد

رومینا دوشنبه 26 مهر 1389 ساعت 12:33

پسر جالبی هستی
ولی یک سوال که خیلی کنجکاوم کرده

چرا شاپرک ؟؟؟
چرا اسم بلوتوثو وبلاگتو شاپرک گذاشتی ؟؟؟؟

اینم نمیدونم؟! دنبال یه اسم قشنگ میگشتم که یهو این جرقه تو مخم زده شد و شاپرکم ثبت شد

نگین شنبه 24 مهر 1389 ساعت 23:52 http://www.aftabgardoon-negin.mihanblog.com

سلام
به به چه خبره اینجا
من همش دو روز جلوی خودمو گرفتم نت نیام ببین کولاک کردی ها
از اینکه اسم خودمو تو لیست دعوت شده ها دیدم خیلی خوشحال شدم
مرسی
میرم پست بعدیو بخونم.

نیلوفر شنبه 24 مهر 1389 ساعت 13:17 http://Nilo0ofar.mihanblog.com

ریخت و پاشو دوس داری؟؟؟؟
بابا الگو!!!

تو خوابگاه ریخت و پاش بیشتر حال میده!

نیلوفر شنبه 24 مهر 1389 ساعت 12:00 http://khoneye-dewdrop.blogsky.com/

ای ول قرمز رو عشقه جوابات خیلی قشنگ بود خیلی خیلی خیلی خوب بود
ارزو های خیلی باحال داری
خیانت خیلی بد بید

ابوالفضل شنبه 24 مهر 1389 ساعت 11:23 http://mosed.blogsky.com/

آقا امروز که ما گرفتاریم شما هی مسابقه بزارید
این از شما مقداد جان اونم از وبلاگ رهگذر
از جانب من از قطره کوچولو عذر خواهی کن

بابت چی؟ چرا من؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد