شـفـاف سـازی یـک مـوضـوع

دوستان عزیز و دوست داشتنی، لازم دونستم راجع به یه موضوع شفاف سازی کنم:  

من فقط یه حس رفاقت خاص داشتم نسبت به دختر خالم   یعنی اینکه من با اون به نسبت بقیه فامیلا راحت تر بودم      و ازین ناراحت بودم که دیگه مثل سابق نیست و رفته خونه شوهرش، همین   

من وقتی نوشتم برداشت منفی نکنین منظورم دقیقاً همین بود و بس. دیگه هم دوست ندارم کسی راجع به این موضوع صحبت کنه چون از نظراتتون ناراحت شدم و ناراحت میشم 

نظرات 11 + ارسال نظر
رومینا دوشنبه 26 مهر 1389 ساعت 12:40

هیچ وقتی به حرفایی که ناراحتت میکنن زیاد فکر نکن یا زیاد به حرفای مردم توجه نکن
طوری که خودت میخوای
زندگی کن
دوست داشته باش
راه برو
و حتی صحبت کن
اگر بخوای به حرف این ادمایی که همیشه یک چیزی برای گفتن و ایراد گرفتن دارن گوش کنی یا زندگیت سیاه میشه یا بدبخت میشی .

فقط سعی کن راه درستو انتخاب کنی
موفق باشی عزیزم

نیلوفر شنبه 24 مهر 1389 ساعت 08:02 http://khoneye-dewdrop.blogsky.com/

من که اصلا برام سوء تفاهم پیش نیومد چون حس دوستی و رفاقت خیلی با حس عشق و علاقه فرق میکنه ادم وقتی حس دوستی رو داره نصبت به یکی و اون هم میره ازدواج میکنه ادم احساس میکنه پشتش خالی شده بهترین رفیقش گذاشته رفته ادم غصه میخوره میفهممت

آخ گفتی، بالاخره یکی پیدا شد منو درک کنه تازه نصبت اونجوری نیست که، نسبت،

ستوده پنج‌شنبه 22 مهر 1389 ساعت 15:44 http://saba055.blogsky.com

سلام
ممنون از اینکه به وبم اومدی باز هم بیا خوشحال میشم .

تو زندگی راحت باش وسعی نکن هیچ وقت دلیل کارهات را برای مردم توضیح بدی چون به آنها هیچ ربطی نداره
این نظر منه .
بی خیال حرف مردم .

خیلی ممنون از نظرت. همش که نمیشد بیخیال حرف مردم شد، میشه؟!

نگین چهارشنبه 21 مهر 1389 ساعت 23:37 http://www.aftabgardoon-negin.mihanblog.com

معذرت خواهی کردم دیگه لوس بازی چیه ؟
میدونی چیه اشکار پیش خودته ، باید همون اول قضیه رو روشن میکردی تا افکار عمومی رو منحرف نکنی.okay؟

بخشیدم خب، باز چی میگی!! آپتو بزار دیگه!!

صابر چهارشنبه 21 مهر 1389 ساعت 18:04 http://ps-neghab.blogsky.com/

اوه اوه داداش داشتیم؟؟؟ حالا تبر برداشتی منو بزنی

بابا شوخی کردیم وگرنه ما که باشیم بد برداشت کنیم....

حالا اعصابتو رو جان من خورد نکن

نگین سه‌شنبه 20 مهر 1389 ساعت 13:45

میبخشی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

گفتم که اشکالی نداره، چرا لوس بازی درمیاری؟!

علیرضا سه‌شنبه 20 مهر 1389 ساعت 13:43 http://www.me-star.blogfa.com

سلام دوست عزیز
ما یه وب گروهی ساختیم و میخوایم از همه جای ایران نویسنده داشته باشیم
ما قصد داریم یه اتحاد خاصی بین تمام شهرهای ایران برقرار کنیم
به همین علت یه پیشنهاد برات دارم...
این اتحاد با داشتن نویسنده از شهر های مختلف تو وب تا حد زیادی مححق میشه
حالا تو حاضری با نویسنده شدن تو وب ما کمک کنی تا این وبو با کمک هم بسازیمش
البته ما چند تا نویسنده از چند تا شهر داریم
خوشحال میشیم شما هم به جمع ما بپیوندی
فقط اگه قصد نویسندگی تو بلاگ ما رو داشتی به من خبر بده تا یه کلمه ی عبور بهت بدم
و اما راجع به لینک بگم اگه ممکنه ما رو با اسم me-star (صنعتی شاهرود88) لینک کن و بگو مه با چه اسمی لینکت کنیم
الانم حتما بیا آخه دربدر یه آپ آموزنده کرده...
موفق باشی [گل]

خانم هویج سه‌شنبه 20 مهر 1389 ساعت 12:32

وای چقدر بد اخلاق میشه خوند اون کامنت رو.به دل نگیری ها. اصلا بد اخلاقی توش نیستا.من نوشتنم نمیدونم چرا اینجوریه!!

خانم هویج سه‌شنبه 20 مهر 1389 ساعت 12:24

آخه مگه تو با دختر خاله ت رفیق بودی؟
میگم هویج احساسی که تو به دختر خاله ت رو داشتی به من داشت.یعنی فامیل بودیم! شد؟
میشه بیخیال شی؟

ابوالفضل سه‌شنبه 20 مهر 1389 ساعت 12:23 http://mosed.blogsky.com/

داداش مقداد
یه چیزی میگم باز ناراحت نشی
آخه برادر من چرا دیگه اینقدر کشش میدی
ول کن بابا گذشت رفت همه حرف دلتو فهمیدیم
فقط اگه بفهمم همه اینها یه کلک بوده واقعا از دستت ناراحت میشم
یه آپ بزن تو یک مسئله دیگه همه چیز عوض میشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد