من اومدم..

بچه ها سلام

جاتون خالی بعد عید فطر با خانواده رفتیم تهرون. به خاطر همین بود که نمیومدم تو وبلاگاتون فضولی کنم، نظر بدم، رو اعصابتون پیاده روی کنم!        راستش داداشم دانشگاه قزوین فوق قبول شده بود رفتیم واسه ثبت نام. حالا بماند که تو مسیر رفت و برگشت به قزوین چه بلاهایی سرمون اومد!!   انصافا دانشگاه قزوین دانشگاه قشنگ و باحالیه، من یکی کلی حال کردم باهاش.    خیلی سرسبزه، از شمال ماهم سرسبز تره!!!!      خوشبختانه تا وقتی ما اونجا بودیم هیچ بلایی سرمون نیومد( راستشو بخوای چیزی رو زمین نیفتاد که بخوایم ورش داریم!!)  

وارد جزییات نشیم، دانشگاه قزوین خیلی خیلی پله داره!! یعنی همش باید از پله ها بری بالا(یه جورایی سربالاییه) جالبیش این بود که کنار هر راه پله ای جای ویلچرم داشت!!

موقع برگشتن، وااااااای!! چه بلایی سرمون اومد!!  تو تهران گم شدیم!! نزدیک 3،2 ساعت داشتیم دور میزدیم تو تهرون!!!!!!! نمیدونم چه معجزه ای شد که بالاخره ساعت حدود 9 بود رسیدیم خونه!!  اینکه دیر رسیدیم خونه مقصر داره که بهش اشاره نمی کنم..

خلاصه، امروزم برگشتیم خونمون، هوا اینجا نیمه ابری و ملایمه.. دلم تنگ شده بود واسه شهرم، واقعا هیچ جا خونه خود آدم نمیشه  

نظرات 4 + ارسال نظر
شیما یکشنبه 28 شهریور 1389 ساعت 18:26 http://v

اینتر نشنال گشتن اخوی گرام برای ما نیست باعث بسی مباهات ( مباحات ) است...

ما از همون اول اینترنشنال بودیم!!! کلا ما خانوادگی تو کار اینترنشنالیم!!

شیما یکشنبه 28 شهریور 1389 ساعت 18:23 http://vanoushe.persianblog.ir

هر کی ندونه فکر میکنه تو تهرون غریبی که گم شدی تیشو خان!

هنوز موندم شهر به این کوچیکی و این همه ترافیک!!!!!!!!!!!
سر و کله شما پیدا شد!! تبریک میگم، بالاخره بودجه مانیتور رسید؟!!

نیلوفر جمعه 26 شهریور 1389 ساعت 14:30 http://khoneye-dewdrop.blogsky.com/

ای از دست تو کاش یه چیزی بر میداشتی تو قزوین از زمین میدیدی واقعیت داره یا نه

کم پیدایی! نیستی نیلو خانم؟!
اون موقع که ما بودیم شهر خلوت بود! فکر کنم ساعت کاریشون شروع نشده بود!!

MyTheme پنج‌شنبه 25 شهریور 1389 ساعت 22:44 http://www.mytheme.ir

سلام دوست عزیز
وب سایت MyTheme.ir (قالب من) گرافیک منحصر بفرد و بسیار جذابی برای قالب های رایگان وبلاگ در همه موضوعات و زمینه ها ارائه داده. اگه می خوای وبلاگت جذابیت زیادی واسه بازدید کنندگان داشته باشه پیشنهاد می کنم حتما یه سر بزن قالب ها رو ببین و انتخاب کن. موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد