تموم شد..

راستش تا حالا به اینکه ماه رمضون داره تموم میشه فکر نکردم ولی حالا که فکر می کنم میبینم راستی راستی ماه رمضون تموم شد! انگار همین دیروز بود که ماه رمضون شروع شد! حیف.. 

از وقتی که برنامه ماه خدا رو سحری از شبکه یک دیدم یه جور دیگه شدم و بعضی وقتها دلم می گرفت و دوس داشتم زانوهامو تو بغلم بگیرم و بزنم زیر گریه   

مجری برنامه خیلی خیلی باحال بود،یه بارم اومده بود دانشگامون، همه حرفاش فلبداهه و از خودشه. ازینا بگذریم; خیلی توی این ماه به خواسته هاشون رسیدن و یه سری آدمام این امتحانو باختن، بدم باختن. هرچی فکر میکنم بهتر از بی غیرت واژه ای واسشون پیدا نمی کنم     

همون کسایی که علنا تو خیابونا روزه خواری می کردن و بیخیال تر از همه نیروی انتظامی بود 

آخه تا کی این کارارو میکنی بی غیرت؟! بالاخره که چوبشو می خوری!!   

زیاد نمی خوام وارد ماجرا بشم که اگه اینطور بشه حرف زیاده. بیاییم هوای خودمونو بعد ماه رمضون داشته باشیم و عهدی رو که بستیم فراموش نکنیم. 

عید فطرو به همتون تبریک میگم..   

نظرات 5 + ارسال نظر
آفتابگردون سه‌شنبه 10 اسفند 1389 ساعت 18:34

یه چیزی بگم؟؟
من ماه رمضون امسال رو تقریبا میتونم بگم همشو تا صبح بیدار بودم
بعضی وقتا ماه خدا میدیدم که واقعا راست میگی خیلی قشنگ صحبت میکنه
بعضی شبا رادیو گوش میدادم
بعضی شبا هم قرآن میخوندم و بعضی شبا هم تا صبح فکر میکردم.( موضوع خاصی نداشت ُ هرچی به ذهنم میرسید)
ماه رمضون امسال یه چیز دیگه بود واسم. نمیدونم چرا ولی خیلی دوسش دشتم. یادمه آخرین سحر رو که بیدار بودم داشتم رادیو گوش میدادم. چون افطار زیاد خورده بودم سحری نخوردم.داشتم رادیو گوش میدادم که یهو مجری برنامه گفت آی مردم این اذان ، آخرین اذان ماه رمضون 89 هست.
اون لحظه یهو به گوشیم نگاه کردمو دیدم آره درسته رادیو روشنه و داره اینو میگه.
نمیدونی چطور گریم گرفته بود. نمیدونم چرا این ماه رمضونو خیلی دوس داشتم.
هنوزم دلیل اون گریمو نمیدونم. هر وقت یادم میاد یاد اون مجریه میفتم که با شنیدن حرفش گریم گرفت.

ماه رمضون امسال هم واسه من خیلی جالب بود و به یادموندنی. نمی دونم چرا هر سال که میگذره یه حس خاصی به ماه رمضونا پیدا میکنم. من اوائل برنامه ماه خدا رو کامل نگاه نمی کردم ولی یه چند روز که گذشت دیدم که برنامه جالبیه و ازونوقت به بعد همشو کامل میدیدم. اوائل ماه رمضون میگفتم که کی میخواد تموم شه؟ بازم شروع شد! ولی هرچی که میگذشت بهش وابسته تر میشدم و دلم نمی خواست که تموم شه کاش تمام ماههای سال مثل ماه رمضون بود!!

رومینا جمعه 19 شهریور 1389 ساعت 18:19 http://black-love.blogsky.com/

دانشگاه کجا قبول شدم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چه رشته ای قبول شدم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

رشته ی آبیاری گیاهان دریایی

شهرشم یکی از روستاهای دشت لوت

قراره لباس غواسی بپوشم برم دریای دشت لوت درختای توی دریا رو آب بدم

رشته ی خوبی

به روحیمم میخوره

نه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

شیرین شدی!!!
من چیکار کنم،داشتم نظرای بچه هارو میخوندم نوشته بود دانشگاه قبول شدی!!! منم از روی کنجکاوی پرسیدم
حالا کارت به جایی رسیده که به من تیکه میندازی، غیبت کننده

نیلوفر جمعه 19 شهریور 1389 ساعت 00:12 http://khoneye-dewdrop.blogsky.com/

تو گریه هم می کنی

ماه رمضون خداحافظ

عید شما هم مبارک

منم دل دارم خوب..
واقعا تحت تاثیر این برنامه قرار گرفتم، مخصوصا پیامکاش

رومینا پنج‌شنبه 18 شهریور 1389 ساعت 20:16 http://black-love.blogsky.com/

سلام مقداد جان

عید تو هم مبارک داداشی

خوبی ؟؟؟؟؟
چه خبر؟؟؟؟؟؟؟/

سلام
معلومه کجا غیب میشی؟؟؟!!
سلامتی، خوبم مرسی..

ساسان م پنج‌شنبه 18 شهریور 1389 ساعت 18:51 http://5071.blogfa.com/

سلام دوست عزیز
ممنون میشم نظرتو در مورد وبلاگم بدونم. من برای اول شدن به رای شما نیاز دارم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد