طـنـز

یه روز یه آقایی نشسته بود و روزنامه می خوند که یهو زنش با ماهی تابه می کوبه تو سرش.

مرده میگه: برای چی این کارو کردی؟ زنش جواب میده: به خاطر این زدمت که تو جیب شلوارت یه کاغذ پیدا کردم که توش اسم سامانتا نوشته شده بود...

مرده میگه: وقتی هفته پیش برای تماشای مسابقه اسب دوانی رفته بودم اسبی که روش شرط بندی کردم اسمش سامانتا بود.

زنش معذرت خواهی می کنه و میره به کارای خونه برسه.

نتیجه اخلاقی۱: خانمها همیشه زود قضاوت میکنند.

سه روز بعد؛ مرده داشته تلویزیون تماشا می کرده که زنش این بار با یه قابلمه ی بزرگ دوباره می کوبه تو سرش!

بیچاره مرده وقتی به خودش میاد می پرسه: چرا منو زدی؟ زنش جواب میده: آخه اسبت زنگ زده بود!

نتیجه اخلاقی۲: متاسفانه خانمها همیشه درست حس میکنند.
نظرات 3 + ارسال نظر
نگین چهارشنبه 14 مهر 1389 ساعت 15:40

باور کن بیکار نیستم الان دفترچه دانشگاه آزاد جلومه و باید برم ثبت نام کنم ولی گفتم اول بیام وب تو بعد برم ثبت نام
دقیقا به نکات خوبی اشاره کردی خانمها هم زود قضاوت میکنند و هم خیییییلی تیز هوشن.
این جور مردها رو باید خفه کرد.
البته خفه کردن کمه میگم چه طوره از زندگی بیرونشون کرد؟

یعنی اینقده من مهم شدم که منو به ثبت نام دانشگاه آزاد ترجیح میدی؟!! نباید خفه کرد!! خفه کردن کار بدیه

سام چهارشنبه 20 مرداد 1389 ساعت 19:39 http://www.ali-canter.blogsky.com

سلام
وبلاگ زیبایی دارین برای لینک دادن وبلاگ ها به هم به وب ما رفته و در نظرات بنویسید.
(هرگونه مشکل در مورد وب داشتی هم در نظرات بنویس)

با تشکر سام

معراج چهارشنبه 20 مرداد 1389 ساعت 19:33 http://rapcode.blogfa.com/

سلام دوست گلم من مدیر وبلاگ رپ کد هستم واقعا وبلاگ شما عالی هستش حال کردم اگر میشه به من هم سر بزن نامرد نباش دوستم ازت خواهش میکنم از کد اهنگ های وبلاگ ما استفاده کن[نیشخند][چشمک]
چاکرتم از کد اهنگ استفاده کن به وبت میاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد