تولدت مبارک عشق همیشگی من

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

خواب سینمایی!

بعضی وقتا ی خوابایی میبینم که هیچ ربطی نه به من نه به زندگیم داره!! نمیدونم فلسفه این خوابا چیه!؟ نمونش همین دیشب خواب یکی از بازیگرای خانمو دیدم! داستاناشم کلا جالبه

جالبیش اینجائه که خوابایی که من میبینم به صورت سینماییه و موضوعاتشم کاملا متفاوته و جالب تر اینه که تو خواب فکر میکنم این اتفاقا توی بیداری داره واسم میفته و واسه همینم هست که اگه کسی تو اونموقع بخواد بیدارم کنه دوس ندارم بیدار شم..

جدیدا خوابای سینمایی زیاد میبینم، دیگه احتیاجی هم نیس که بلیت بگیرم


رنگین کمان 1: موزیلا قالب جدیدمو خوب نشون نمیده، پیشنهاد میکنم با اکسپلورر باز کنین وبمو

رنگین کمان 2: عکسای جدید امیر علی هم تو راهه



اواخر که قصد رفتن داشتم خیلی از خاطرات دوران بچگیام میومد تو ذهنم، بعضیاشون خیلی قدیمی بودن، واسه خودمم عجیب بود که اینهمه خاطره هر روز داره یادم میاد!!  

وقتی رفتم حرفای زیادی بود که میخواستم بزنم،‌ ولی که حالا که برگشتم انگار از خجالت نمیخوان زده بشن!!